Jak vyzrát na "nízkou oblačnost"? Octem.

31.10.2011 08:59

28. října 2011

 

 

Šťasná ty ženo/dívko, které se podařilo vytvořit si modrou bublinu v dnešní hnusné nízké oblačnosti! Je vidět, že to chce řádné nasazení. 
Mně se to dneska ráno nepodařilo, ale můj pokus byl ve srvonání s tvým hodně vlažný, ani nebylo dost munice (:-)))
Nechť je tvůj příspěvek inspirací.




"Já jsem ze sev. Moravy a už od včerejška vyvařuji v konvici litry octu a k tomu mám 2 dny vkuse puštěnou domácí zvlhčovačku vzduchu. ..samozřejmě naplněnou octem a na balkóně. Dneska od rána byla nad námi modrá díra, kterou se úplně brutálně snažily zaprášit. Dvojité trysky, puštěné naplno a lítaly nízko po dvojicích tam a zpátky s podporou jednoho letadla, který lítal spolupachatelům naproti a z boku. Nepovedlo se jim to :D ! Na každou masivní výpravu jsem jim vyvařila jednu konvici. ;) Ani se tím neskrývají pacholci,že lítaj neoficiálně, ani jeden nebyl ve Flightradaru. A taky se mi zdá, že jsem viděla Haarp v akci. Z ničeho nic se na nebi objevil stín ve tvaru obdélníku... totálně bez logiky tmavý stín. Pak jsem začala mít tlaky v hlavě, i když jsem byla v polích, kde tlaky necítím... no a za pár sekund byly mraky tak divně harpově rozmazané... i když předtím bylo nebe pravidelně zmráčkované. Hromadné octové akci zdar. Miluji modré nebe a hřejivé sluneční paprsky ♥

Zdroj:OrgoNet