Už to zapnuli a už to funguje... bohužel pro lidi

23.10.2011 10:58

 

Jak se to může projevovat ve vašem bytí? Jde samozřejmě o silnou elektřinu a v době novu to prakticky nelze rozeznat od jeho vlivu. Akorát že je to asi 3-4x silnější. Jde o různé bolesti hlavy, brnění, nevolnost od žaludku, problémy se spánkem, či obrovskou únavu.

Vida. Tak je zase jasněji. Kdo totiž sleduje grafy Slunce, ví, že tam dochází k obrovským bouřím v porovnání s předchozím klidem. A co je ještě zvláštnější, zatím zcela BEZ geomagnetických bouří zde na Zemi.

Grafy viz ZDE.

Vyplývá mi z toho jediné. Zapnuli silný elektrický štít Země, pravděpodobně za pomoci Haarpu. Je neuvěřitelné, jak vše do sebe zapadá a velmi doporučuji přečíst si článek o posunu ekliptických drah nebeských objektů, na kterou konec konců několik let upozorňujeme i my zde na OSUDu a někteří naši čtenáři. Zdá se, že operace "Země" je ještě mnohem náročnější, než by se konspirační teoretik domníval. Nasazeny jsou nejen chemtrailsy a Haarp, ale dochází také k posunutí Země a Měsíce, k jejich vytočení. Dělají to elity jenom proto, že se bojí slunečních výbuchů? Dost možná. Pomáhá jim s tím mimozemská civilizace? Zcela určitě.

Jak víme, nasazení Haarpu se často projevuje tak, že zatímco v jednom místě planety vytvoří nečekanou zimu, v jiném naopak obrovské teplo. Místem "výfuku" a prudkého oteplení se stala, jak jste zřejmě pocítili, v minulých dnech střední Evropa.

Jak se to může projevovat ve vašem bytí? Jde samozřejmě o silnou elektřinu a v době novu to prakticky nelze rozeznat od jeho vlivu. Akorát že je to asi 3-4x silnější. Jde o různé bolesti hlavy, brnění, nevolnost od žaludku, problémy se spánkem, či obrovskou únavu.

Je již v podstatě dokázáno, že pro nasazení Haarpu je třeba řádného pokrytí oblohy těžkými kovy. To je to, co zajišťují chemtrails. Mimochodem, udělal jsem si týdenní detoxikační kůru MMS, neboť od jedné chemtrailsové chřipky jsem stále cítil potíž na jedné z plící. Velmi často v případě nachladnutí vše okamžitě kleslo na průdušku a plíci. Jaké bylo moje překvapení, když jsem po 4 dnech užívání MMS začal smrkat naprosto pomerančově žluté nudle. Nebyla to krev, ani zánět... v první chvíli mne to vylekalo, ale pak jsem si vzpomněl na slova tomáše marného o tom, jak vypadá detoxikace od barya. Ano, oranžové výměšky.. a uklidnil jsem se. Myslím, že mi tam ještě větší polovina zůstala, přesto se mi pro dýchání podivuhodně ulevilo. Pokud se vám za poslední 2-3 roky několikrát zopakovaly silné problémy s dýchacími cestami, průduškami, či plícemi, velmi doporučuji provést protichemický detox! Podobných výsledků jako s MMS pokud se ho bojíte či ho nesnesete lze dosáhnout inhalací solného roztoku (2 lžíce draslíku a 2 lžíce himalajské soli rozpuštěné v asi půl litru vody v rychlovarné konvici) po dobu 2-3 dnů, byť to podle mne nemusí napoprvé zafungovat. Pozor, nespalte se! :)

Všechny kritiky, resp. spíše plivaly prosím, aby předložili své teorie či názory, proč se tak děje, proč vnímaví lidé cítí to co cítí a proč se na obloze děje to, co se děje, místo neustálého plivání po OSUDu a "temných názorech jiřího maška". Ukažte svou duchovnost, přátelé, jen připomínám, že bezobsažné kecy pro mne ztratily hodnotu již před několika lety, kdy jsem zjistil, že duchovnost bez zasazení do reálných rámců, bez dosaženého vědomí, velmi často sklouzává k fanatismu při zavřených očích.

Omlouvám se tímto také všem duchovním guruům, kterým tolik vadí, že se zde na OSUDu probírají různé nepříjemné pocity, či bolesti. Připomínám jen, že i tohle je příčinou, proč je OSUD tolik úspěšný a proč máme téměř 1200 platících členů a kolem 80.000 unikátních návštěvníků měsíčně. Oni to samozřejmě vědí, mnozí právě proto se snaží na OSUDu prosadit a publikovat, aby se o nich lidé dozvěděli, přesto nepřestávají brblat. A já se nepřestávám divit jejich starostem v době, kdy řešíme (ale bohužel v podstatě skoro sami, jenom zde na OSUDu) opravdu velmi závažné události kataklyzmatického charakteru.

Jenže znáte lidi. Zpravidla se velmi rádi zabývají prkotinami a vůbec nejradši druhými lidmi. Jak moc velkou šanci zabývat se sami sebou, svými vztahy a svou planetou prováhali, poznají bohužel až ve chvíli, kdy s tím mnoho nepůjde udělat.

Znovu upozorňuji. Předkládám pouze své hypotézy, závěry svých výzkumů, pocitů a analyzuji a třídím i vaše podněty a sdílení.Dělám to proto, že se snažím pro sebe sestavit mapu toho, co se děje a dít bude. Zjistil jsem, že má mapa pomáhá i ostatním a proto své závěry publikuji i na OSUDu, kde to čtou stovky a tisíce dalších lidí. Nic víc, nic méně. Bohužel pro mne i pro vás, neznám v ČR a ani ve světě nikoho dalšího, kdo by se do této hloubky a těchto souvislostí tomuto tématu rovněž tak věnoval a své závěry pak tak houfně a kontinuálně publikoval. Z absence odborné debaty na úrovni (a naopak neustálého sprchování různými rychlo kvašenými esoteriky) pak samozřejmě mohou vyplývat jisté chyby. Za ně se omlouvám, ale bez nich se obávám cesta vpřed za pochopením povahy naší reality neexistuje. Aneb jak praví klasik: Neboj se dělat chyby, boj se zůstat stát na místě.

Zdroj:Osud